EVITEU ACOMPANYAR EN COTXE EL VOSTRE FILL O FILLA FINS A L’ENTRADA DE L’ESCOLA

Benvolgudes famílies,

L’Escola Estalella ja fa temps que està treballant per millorar la mobilitat al voltant de l’escola amb la col·laboració de tots i totes. El desitjable seria que no passés cap cotxe ni pel carrer Puigmoltó ni pel carrer de la Font en les franges horàries de 8.45 a 9.05 h, de 12.15 a 12.40 h, de 14.45 a 15.05 h i de 16.15 a 16.40 h per tal de poder garantir la màxima seguretat.

Recordem que si alguna família ha de venir en cotxe a l’escola, l’ajuntament ha fet un conveni amb els pàrquings de Can Rondina i de la Rambla de manera que hi pugueu aparcar de forma gratuïta durant les següents franges horàries.

CAL RONDINA

08.40 – 09.25

16.15 -17.15

LA RAMBLA

08.40 – 09.25

16.40 – 17.15

Si voleu gaudir d’aquest servei heu d’omplir aquest full amb la matrícula del cotxe i fer-lo arribar a l’escola. Cliqueu aquí.

No podem oblidar que estem en pandèmia i hem d’evitar les aglomeracions i també hem de mantenir les distàncies de seguretat amb les demés persones. Quan deixeu a l’escola o recolliu el vostre fill o filla mireu de marxar el més aviat possible.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració!

L’equip directiu