Informacions generals

INFORMACIONS GENERALS

ROBA

• L’ús de la bata és obligatori per a tot l’alumnat d’Educació Infantil i de Cicle Inicial. L’alumnat de Cicle Superior necessita una bata per a les activitats de Plàstica.
  • Per fer les sessions d’Educació Física i Psicomotri-citat cal portar un xandall (es recomana que sigui el de l’escola) i calçat esportiu, a més de la roba de recanvi i els estris de neteja (Cicles Inicial i Mitjà) i els estris de dutxa (per a l’alumnat de Cicle Superior).
  • L’alumnat que realitza l’activitat de piscina ha de portar banyador, gorra de bany, xancletes i tovallola.
  • TOTA LA ROBA HA D’ANAR MARCADA AMB EL NOM. LES BATES i JAQUETES HAN DE TENIR UNA VETA PER PODER-LES PENJAR BÉ.
  • És important que l’alumnat es responsabilitzi i tingui cura de les seves pertinences (jaquetes, bates, carpetes, carmanyoles, motxilles…).
  • Totes les peces de roba perdudes que es trobin sense nom es posaran a la caixa d’objectes perduts del passadís de la planta baixa. De tant en tant, se’n farà una exposició per tal de recuperar-les i les que no es recullin es portaran a Càritas.

ESMORZARS

• Es recomana que l’alumnat faci un bon esmorzar a casa. Les nenes i els nens que ho necessitin poden fer un petit esmorzar a l’escola a l’estona d’esbarjo. Han d’utilitzar una carmanyola (marcada amb el nom). Es recomana no utilitzar paper d’alumini ni tetrabriks líquids, iogurts…

LLIBRES SOCIALITZATS

• Els alumnes de 1r, 2n, 3r, 4t, 5è i 6è, socis de l’AMPA, poden participar en el programa de reutilització de llibres, que consisteix a pagar una quota de 20€ i així utilitzar els llibres de text, diccionaris i llibres de lectura obligatòria de Català i Castellà. A principi de curs tots els alumnes es trobaran el material i els llibres a l’aula corresponent.

ANIVERSARIS

• Les invitacions per a les festes d’aniversari s’han de repartir fora de l’horari escolar.
  • Per celebrar l’aniversari o qualsevol altre esdeveniment, no està permès portar esmorzar o berenar a l’escola.

RECICLATGE

• Recollida d’oli usat de cuina: es recolliran els “clakis” amb oli usat i es deixaran envasos buits per a les famílies a consergeria.
  • Hi ha un contenidor de piles a l’entrada de l’escola (carrer del Carme).

MATERIAL ESCOLAR

• El material fungible que s’utilitza a l’escola es compra col·lectivament i la família ho paga amb una quota anual.
  • Els pares i mares, tant si són socis de l’AMPA com si no ho són, si volen poden adquirir els llibres de text i material de reforç/ampliació –quadernets– a l’AMPA.

NO ESTÀ PERMÈS

• Portar i menjar llaminadures.
  • Portar diners.
  • Córrer i cridar dins de l’edifici i del menjador.
  • Fer ús de paraules malsonants, insults i amenaces.
  • Portar o usar aparells electrònics com mòbils, tablets, iPod’s, MP3, gameboys i similars.