CONVOCATÒRIA D’AJUTS DE MENJADOR DEL CONSELL COMARCAL PEL CURS 2020/21

Benvolgudes famílies,
El Consell Comarcal de l’Alt Penedès ens fa arribar aquesta informació:
Ens plau informar-vos de la propera convocatòria d’ajuts de menjador del curs 20/21.
  • El termini ordinari per a la presentació de sol·licituds (alumnes ja escolaritzats als centres de Vilafranca ) serà entre l’1 i el 19 de juny de 2020. Les famílies d’alumnes de P3 per al curs 2020/21 i matriculats amb posterioritat a l’1 de juliol podran presentar la sol·licitud fins al 30 de setembre de 2020.
  • Per aquesta convocatòria hi haurà 2 tipus de sol·licitud, el Model 1 per confirmar les dades aportades l’any anterior i el Model 2 per a noves sol·licituds i modificacions.

Podeu consultar i descarregar-vos les Bases i els models de sol·licitud de la pàgina web del consell comarcal, a l’apartat tràmits i gestions/ciutadania/ensenyament/menjador escolar

També podeu consultar el manual de com tramitar l’ajut sense sortir de casa.

Cordialment,
El Consell Comarcal de l’Alt Penedès