Salut

RECORDEU QUE NO POT ASSISTIR A CLASSE CAP ALUMNE AMB FEBRE, POLLS, DIARREA, CONJUNTIVITIS O QUALSEVOL ALTRA MALALTIA CONTAGIOSA.

Medicaments:

En el cas que un alumne hagi de prendre una medicació ha de portar la recepta del metge amb la dosi corresponent i signar l’autorització dels pares per a que el mestre pugui administrar-li el medicament (model disponible a Secretaria).

En cas que es tracti d’un antibiòtic que acostuma a donar-se cada 8 hores, seria bo que se’ls donés just abans de les 9h, a les 17h i a la 1h de la matinada, per tal que l’escola no l’hagi de donar.

Si el/la nen/a té febre a l’escola, avisarem als pares.

Accidents escolars:

Recordem que el sistema d’atenció als alumnes en cas d’accident escolar és el següent:

• Quan és un cas de gravetat l’escola trucarà una ambulància per atendre l’alumne, el qual serà acompanyat pel tutor/a al centre mèdic i ràpidament es comunicarà als pares.
  • Quan l’accident sigui lleu, el tutor/a a avisarà als pares i aquests el derivaran on calgui. En cas de no localitzar els pares, el tutor/a acompanyarà l’alumne al CAP per tal que rebi l’atenció adequada.

És molt important que els números de telèfons que tenim a l’escola estiguin actualitzats. En cas de canvi aviseu immediatament al tutor/a de l’alumne i/o Secretaria.