CARNAVAL 2019

El proper divendres, 22 de febrer donarem la benvinguda al Rei Carnestoltes, que de ben segur ens portarà una setmana plena de gresca i disbauxa.
Enguany, el Carnaval anirà sobre “Els invents” i durant la setmana els nens i nenes de l’escola faran activitats relacionades amb aquest tema.
Amb la col·laboració de l’AMPA   tots els alumnes, per nivells, faran tallers de robòtica adequats a la seva edat.
Els tallers que ens oferiran són els següents:
  • EI: Robots Bluebot.
  • CI: Construcció d’un tobogan i un carrusel amb Lego.
  • CM: Construcció d’un vehicle, una rampa, un camió… Plataforma Lego Wedo 2.0
  • CS: Construcció dels robots “Autos de choque” Plataforma Lego Mindstorms.
I, finalment, el divendres, 1 de març, sortirem tots i totes al pati amb la disfressa per ballar unes danses i acomiadar el Carnestoltes.
Trobareu més informació clicant sobre la imatge:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *