MUSEU D’ARQUEOLOGIA DE CATALUNYA

Els i les alumnes de cicle superior vam anar la setmana passada al Museu d’Arqueologia de Catalunya.

Els nens i nenes de 5è van poder veure com vivien els nostres avantpassats a la Prehistòria i van fer les seves pròpies pintures rupestres, continuant així el projecte que estan treballant aquest curs a l’escola.

Per la seva banda, els de 6è van fer un recorregut per l’antiga Roma i van fer un petit mosaic amb tessel·les, després d’haver fet un treball de mosaics i simetria a l’escola, a partir de racons matemàtics i altres activitats relacionades.

Tot plegat una manera d’apropar-nos a diferents etapes de la història i poder conèixer una mica més del passat de la humanitat.

1. Esther

Va ser una visita molt interessant! És molt enriquidor poder veure de més a prop els continguts històrics treballats a l’aula, i també poder fer un taller com el de les pintures rupestres o el dels mosaics romans.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *