Setmana del 18 al 22 de Maig. (Compte! Tenim diverses propostes, llegiu fins el final)

Benvolgudes famílies,

Us fem arribar les feinetes d’aquesta setmana. Les tasques van dedicades a la llar, aprofitant tots els recursos que hi podem trobar.

FEINETES P3 PEIXOS

FEINETES P4 PINGÜINS

FEINETES P5 TAURONS

Recordeu mirar a sota de cada graella per veure més enllaços proposats per les mestres.

Important:

Obriu l’enllaç per trobar algunes recomanacions per a que els vostres fills/es facin a casa.

Tasques de la llar(1)

Recordatori !

Seguiu amb el procés de germinació de la llentia. Recordeu enviar-nos una foto de la seva evolució.

– I si fóssim….

Aquesta setmana us volem proposar un repte dins de l’àrea de Plàstica.

Serà un repte per  a  tota l’escola, per a  petits i grans, per a pares, mares, germans,…

Proposem recrear obres d’art des de casa, fer una fotografia i enviar-la al correu de cada curs abans del 22 de maig .

Trieu obres d’art on surtin persones i les representeu. Feu també una foto de l’obra original i així posarem la vostra i la de l’artista perquè es pugui veure la recreació que heu fet.

De les obres fetes farem una presentació a l’espai web i a l’instagram de l’escola.

Us hi animeu?

Aquí teniu un video que us pot servir com  exemple de la tasca que us demanem.

Aquí podeu triar el color i us sortiran obres de diferents artistes on  aquest color és predominant. Si cliqueu a sobre tindreu l’autor, obra i una breu descripció d’ella.

Hi ha molts quadres on surten persones i us servirà per fer la vostra recreació.

Entre tots farem una gran  Col.lecció , la del Juncadella.

Aquí teniu alguns exemples nostres: