FEINETES EDUCACIÓ INFANTIL

Benvolgudes famílies d’educació infantil,

Esperem que estigueu bé i que, amb la col·laboració de tots i totes, aconseguim de tornar ben aviat a la normalitat.

Aquests dies ens han fet canviar les rutines i ens han desorientat una mica a tots; als vostres fills i filles, també. Per aquest motiu us volem fer algunes recomanacions:

• Procureu de fixar unes rutines: que es llevin a una hora determinada, que esmorzin (si podeu, esmorzeu junts i amb tranquil·litat), que ajudin a parar taula i a desparar-la, que portin la roba bruta a la rentadora…
  • Ara teniu temps i això permet que es vesteixin i es despullin sols. Hem d’aprofitar sempre totes les ocasions que se’ns presentin per aprendre a ser el més autònom possible en tots els aspectes. Recordeu que els hem d’ajudar a créixer i no que es quedin petits.

Us estem preparant uns plans de treball setmanals per tal que, en la mesura del possible,  els pugueu dur a terme, amb els vostres fills i filles, durant aquests dies, que es preveuen llargs.

Trobareu setmanalment els plans de treball al web de l’escola. Cada pla consta de diverses activitats a realitzar (cada família com pugui) a casa. És un pla orientatiu, és a dir, cada família pot canviar les activitats al dia que millor li vingui.

Cada divendres,  o com a molt tard diumenge, ens haureu de fer arribar un retorn de totes les activitats proposades mitjançant una foto o un document word  a la següent adreça electrònica.  Per facilitar la visualització de les activitats demanem que, en un mateix correu, estiguin les fotos o documents adjunts de les propostes de la setmana

p3juncadella@gmail.com

p4juncadella@gmail.com

p5emilijuncadella@gmail.com (compte, és diferent a les altres…)

Aquesta adreça també serveix per si, durant la setmana, teniu algun dubte sobre alguna activitat proposada. Ens podeu fer arribar les vostres preguntes i, en la mesura del possible, us ajudarem a resoldre tots els vostres dubtes.

I recordeu, tots junts fem escola!

L’equip de mestres d’educació infantil.

Per poder veure el pla de treball d’aquesta setmana, heu de clicar sobre les feinetes de la vostra classe.

FEINETES p3

FEINETES p4