RUA DE CARNAVAL

Un any més èxit total de la rua de Carnaval de l’Emili Juncadella.

Sota el mateix lema del projecte “Cuidem el Planeta” hem pogut veure des de l’Amazònia al mar, passant per animals en perill d’extinció i el més important, hem vist disfresses que ens recorden la importancia de fer gestos cada dia per tal de salvar el nostre planeta.

Hem intentat aprofitar materials sobrants d’altres cursos i introduir nous materials més sostenibles.

Moltes gràcies a totes les famílies que durant dies han vingut a l’escola a fer les disfresses, a l’Ampa que sempre està al nostre costat, als capgrossos Emili i Joana , a la batucada Batucargol i a tots-es els alumnes i mestres de l’escola.

Fins l’any vinent

QUE COMENCI LA RUA AMB LA BATUCADA BATUCARGOL!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *