PLA DE REOBERTURA DE L’ESCOLA AL JUNY

Benvolgudes famílies,

Com ja sabreu, el Departament d’Educació ha publicat el Pla d’Obertura dels centres escolars en Fase 2 de desescalada, per aquest motiu volem informar-vos de com serà aquesta Acció Educativa Presencial, sempre de caràcter voluntari, a partir de dilluns dia 8 de juny.
El CEB (Consorci d’Educació de Barcelona) contempla la reobertura dels centres educatius de Barcelona en els següents termes:

“Tots els centres, elaboraran el Pla d’obertura amb la clara voluntat d’atendre i prestar el millor servei a l’alumnat i, partint del coneixement de la realitat de cada entorn, adoptaran les mesures organitzatives que millor s’ajustin a cada situació en cada una de les etapes educatives. Aquests plans, s’elaboraran amb l’assessorament i acompanyament de la Inspecció Educativa”.

Quin alumnat i de quina manera podrà venir al centre?

Alumnat d’Educació Infantil (P-3, P-4 i P-5) i Educació Primària (de 1r a 6è):

Atenció tutorial en grups reduïts (màxim 12/13 alumnes per classe), Aquesta és una mesura de caràcter NO CONTINU, sinó puntual, i consistirà en UNA sola sessió de cloenda per tal de fer el comiat dels alumnes. Serà l’opció escollida per a 6è de primària.

Atenció personalitzada amb cita prèvia, també mesura excepcional, NO CONTINUADA I EN UNA ÚNICA SESSIÓ, que implicarà la planificació i programació del dia i l’hora de retrobament de l’alumnat, acompanyat d’un únic familiar i un/a mestre/a de l’escola. No us podem garantir que sigui amb el/la vostre/a tutor/a, recordeu que dins del col•lectiu de mestres, els grups vulnerables no podran tenir activitat presencial a les activitats del centre. La tutora responsable de fer l’entrevista es posarà en contacte amb la família afectada per concertar dia i hora.

REQUISITS PER PODER ACCEDIR AL CENTRE:

Només seran ateses aquelles famílies que hagin concertat cita prèvia amb la tutora corresponent.
• S’ha de presentar una fotocòpia del carnet de vacunes actualitzat (els de 6è ja els tenim al centre)
S’ha de presentar omplerta una declaració responsable que podeu trobar en els següents enllaços:

DECLARACIÓ RESPONSABLE PER A LES FAMÍLIES DE PRIMÀRIA

DECLARACIÓ RESPONSABLE PER A LES FAMÍLIES D’EINF

D’ALTRES QÜESTIONS IMPORTANTS A TENIR EN COMPTE:

 Us recordem que es convocarà als alumnes UNA SOLA vegada tant en la modalitat de grups reduïts 6è) com per realitzar una tutoria individualitzada
 No hi haurà servei de menjador.
 Segons les indicacions de Sanitat és obligatori l’ús de mascareta durant l’estada de l’alumnat a l’escola.
 Si fos necessari, les entrades i sortides es faran esglaonades per evitar contactes entre infants i entre diferents grups.
 Ja us informarem del torn i del dia que li tocarà al vostre fill/a. En aquest sentit us demanem que us ajusteu a l’horari acordat (entrades, sortides i reunions individualitzades).

RECORDEU QUE EL CURS FINALITZARÀ EN FORMAT TELEMÀTIC EL 19 DE JUNY

Si voleu consultar tot el Pla de Reobertura entreu a DOCUMENTS de l’escola:

Moltes gràcies per la vostra col•laboració.

L’equip directiu