CARNAVAL 2020: COMUNICAT A LES FAMÍLIES

Ja falten pocs dies per l’arribada a l’escola de Sa Majestat Carnestoltes. Què vol dir això? Doncs que per començar, des del dilluns dia 17 de febrer fins al dijous 20 de febrer, haurem de complir les ordres que ens ha deixat escrites en el seu pregó (estaran exposades en el tauler d’anuncis al porta de l’escola).

El divendres dia 21 de febrer no hi ha cap ordre ja que ens hem de preparar per disfressar-nos.

El recorregut de la rua serà: Juan de Garay/Navas/Passeig Maragall/Plaça del Taxi/Escola. La rua sortirà de l’escola cap a les 15’15 hores.

Acabat aquest acte tornarem a l’escola per fer la sortida a l’hora habitual (16’30 hores) Durant la rua els nens i nenes hauran d’anar disfressats amb les disfresses que cada curs ha decidit.

A partir de les 14’45 hores hauria de venir a l’escola algun adult (pare, mare, avi/a, tiet/a, conegut/da…) dels nens d’Educació Infantil (P-3, P-4, P-5) i 1r i 2n per ajudar a disfressar-los.

A partir de 3r els nens i nenes s’han de disfressar sols i ELS PARES NO PODEN ACCEDIR A LES AULES. UN COP DISFRESSATS ELS NENS I NENES, ELS ADULTS HAN DE SORTIR AL CARRER A ESPERAR QUE SURTI LA RUA.

Els únics pares i mares que formaran part del seguici seran aquells que vagin disfressats i vulguin participar de la rua. Cada curs anirà amb un rètol indicant quina classe és. Només cal que des d’un costadet estigueu preparats per fer una foto amb la càmera en el moment oportú.

A partir de les 17 h s’organitza a la plaça Ferran Reyes, amb altres entitats del barri, un BERENAR AMB ANIMACIÓ MUSICAL I CONCURS DE DISFRESSES. A aquesta festa cada nen/a pot anar disfressat com vulgui. Cada família s’haurà de responsabilitzar dels seus fills/es.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *