FELICITACIÓ DE NADAL

Des de l’Emili Juncadella us volem felicitar les festes que s’apropen.
Bones festes i ens tornem a veure l’any 2018!

CONCERT DE NADAL 2017

Un altre any hem pogut gaudir del concert de Nadal dels petits-es de l’escola.
Els alumnes d’infantil i cile inicial han recitat un poema i han cantat dues nadales , una en català i l’altra en anglès.
Aquí teniu un recull d’imatges.

CONCERT DE NADAL 2017

ENS VISITEN ELS PATGES REIALS!

Estem súper emocionadíssims! Aquest matí, els nens i les nenes de P3, P4, P5, 1r i 2n hem arribat a l’escola molt contents perquè avui fem el festival de nadal! Portem molts dies assajant les cançons que us cantarem i estem una miqueta nerviosos… però… Llegeix més»

SORTIDA PLANETARI (QUART)

Ahir al matí, els nens i les nenes de quart vam anar al Planetari Municipal de Barcelona. Allà, vam aprendre un munt de coses sobre l’espai: què és la gravetat i com funciona, quins moviments fa la Terra, per què tenim estacions de l’any, com… Llegeix més»

MUSEU D’ARQUEOLOGIA DE CATALUNYA

Els i les alumnes de cicle superior vam anar la setmana passada al Museu d’Arqueologia de Catalunya.
Els nens i nenes de 5è van poder veure com vivien els nostres avantpassats a la Prehistòria i van fer les seves pròpies pintures rupestres, continuant així el projecte… Llegeix més»