L’ESCOLA EL TURONET REP EL PREMI MUSSOL DE SANT QUIRZE

“L’ Ajuntament atorgarà el Premi Mussol de Sant Quirze a l’escola El Turonet, coincidint amb el seu 25è aniversari. Són moltes les generacions de santquirzencs i santquirzenques que han viscut els seus primers anys de vida i de formació al Turonet. Aquest fet, en un poble com Sant Quirze, deixa un pòsit d’estima generalitzat cap a aquesta escola. L’atorgament del premi es considera una forma simbòlica de reconèixer a totes les persones que formen i han format part de la comunitat de l’escola i d’agrair, especialment, la tasca de l’equip docent que ha fet del Turonet l’escola que és avui dia.” -Notícia del web de l’ Ajuntament amb data 27-4-2017.

IMG-20170430-WA0000

IMG-20170430-WA0003

LA CRISTINA REBEN EL PREMI A LA PATRONAL  EN NOM DE TOTS ELS QUE HEM FORMAT PART DE L’ESCOLA AL LLARG D’AQUESTS 25 ANYS  .

VIDEO

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *