SORTIDA DEL PARVULARI

Els més petits de l’escola, les i els alumnes d’Educació Infantil, vam sortir d’excursió tot el dia  cap a la Vall Fosca.

Els de P5 vam anar a pescar truites a “La Fàbrica” , la piscifactoria de Senterada. Cliqueu aquí.

Els de P4 vam anar a veure com feien el mandongo a Casa Antema. Des d’aquí donem les gràcies als de casa Antema. Cliqueu aquí

Els de P3 vam visitar la granja de Casa Teixidó. Estem molt contents de tot el que ens van explicar i deixar veure el Jordi i l’Alba: Moltes gràcies. Cliqueu aquí.

Després ens vam trobar al Campament Flamicell per dinar i jugar tots junts. Ens ho vam passar moooolt bé. Donem les gràcies a acció escolta per deixar-nos fer ús dels terrenys.