Classificats els equips de futbol de l’escola pel campionat CRUYFF COURTS

El passat divendres 28 d’abril a les instal·lacions del camp Cruyff de l’estació de la Pobla, els equips de les noies i els nois de l’escola es van classificar per la fase final de futbol a 6 (futbol Cruyff) que es disputarà el proper 11 de juny a Igualada. La Fundació Cruyff ha engegat un conjunt de projectes arreu del territori entre els quals hi ha la celebració d’aquest campionat de futbol on es valora el joc net i el companyerisme.
En la fase territorial del Pallars, els equips dels Raiers es van imposar, en uns partits força igualats, a les noies i nois de Ma. Immaculada de Tremp.
Cliqueu per a mirar les fotos