Happy Thanksgiving

Hello everyone!!!

Last Thursday was a very important day in United States, it was Thanksgiving day, so we decided to celebrated in our school.

Kids learned the story of Thanksgiving in English class. Also, it was a nice day because they had to think about what they were and are thankful for…

“Give thanks for unknown blessings already on their way”
(Native American saying)

Hola!!!

El passat dijous va ser un dia molt important als Estats Units, va ser el dia de Thanksgiving (Acció de gràcies), per tant vam decidir celebrar-ho a l’escola.

Els nens van treballar la història de Thanksgiving a la classe d’anglès. També,  va ser un bon dia ja que van haver de pensar el que agraeixen.

Have a nice day!!!