Obertura de la convocatòria d’Ajuts de Menjador Escolar 2020-202. (Període del 4 al 17 de juny)

Us informem que la convocatòria dels ajuts de menjador escolar per al curs 2020-2021 comença del 4 fins al 17 de juny de 2020.

Les mesures de confinament i les mesures sanitàries deriven en que la tramitació dels ajuts per proper curs serà principalment telemàtica. Les famílies des d’un mòbil, ordinador, o tauleta podran accedir a la web del Consell Comarcal www.elbaixllobregat.cat i realitzar el tràmit.

El nostre objectiu és que no quedi cap família interessada en demanar l’ajut sense poder-ho fer. Per això amb l’ajuda del Serveis Socials donarem el suport necessari per realitzar la sol·licitud.

Documentació necessària per omplir la sol·licitud:

Per començar i registrar-te:

– El teu DNI /NIE físic ( necessites el numero NIF i una altra dada)

– Un correu electrònic (si no en tens pot posar el d’ un familiar proper)

Per continuar complimentant la sol·licitud:

– El numero IDALU ( l’escola el facilitarà per correu electrònic)

– El numero DNI/NIE/de tots els membres de la unitat familiar que convisquin al teu domicili (pares/mares, fills i filles i avis/àvies)

– Si has rebut una subvenció de lloguer, l’ import mensual.

– Si tens una pensió d’ aliments, import mensual

Un cop complimentada la sol·licitud i revisada amb el botó d’enviar es finalitza el tràmit, i rebràs un missatge en el teu correu electrònic amb una copia de la sol·licitud que has presentat. Hauràs de guardar aquest copia on consta el teu número d’expedient.