Activitat vinculats: 5è Educació Física amb 1r Batxillerat IES Marines

Avui hem portat a terme l’activitat de vinculació amb l’IES Les Marines. Els alumnes de 1r de batxillerat han preparat 4 activitats esportives pels alumnes de 5è A, B i C. Durant casi dues hores les nenes i els nens s’ho han passat molt bé jugant a fútbol, pichi, matar i al tresor.

Per finalitzar els grans han fet entrega de diplomes per tots els participants i premis pels guanyadors.

Gràcies a tots els alumnes que han participat i molt especialment a la Pilar Troyano, tutora del grup de 1r de Batxillerat.

IMG_20170517_105914