Espais d’aprenentatge a Infantil

Durant aquest curs el cicle d’Educació Infantil hem organitzat l’aula en diferents espais d’aprenentatge, de manera que es pot dur a terme un treball més individualitzat. Així l’alumnat es converteix en constructor del seu propi aprenentatge partint del joc, de la investigació i de les… Llegeix més»

Caguem el tió!!

Fa dues setmanes el tió va arribar a l’escola. Els nens i les nenes d’educació infantil, l’hem estat cuidant, li hem donat molt de menjar. Avui, per fi, ha arribat el dia que tant esperàvem. Totes les classes, li hem recitat el nostre poema de… Llegeix més»

Teatre de titelles

El dia 10 de desembre una parella d’actors van representar una obra amb titelles a l’alumnat d’infantil de l’escola. A l’obra hi sortien dos dimoniets que feien trapelleries en temps de Nadal. En “Banyetes” feia de les seves i un nen i una nena molt… Llegeix més»

Eleccions Consell Escolar

CALENDARI ELECTORAL

ACTUACIONS

5 novembre
Publicació del cens electoral provisional de cada sector. Comproveu les dades exposades a l’entrada del vestíbul principal.

9 novembre
Sorteig per designar membres vocals de les meses electorals.

9, 10, 11 novembre
Reclamacions del cens electoral.

10 novembre
Constitució meses electorals.

13 novembre
Publicació cens definitiu.