Preinscripció 2019

Benvolgudes famílies,

A partir del 29 de març i fins el 9 d’abril del 2019, s’obre el termini per a fer la preinscripció dels vostres fills/filles, especialment pels que faran P-3 el curs vinent (nascuts el 2016).

INFORMACIÓ

Període de Preinscripció: del divendres 29 de març fins al dimarts 9 d’abril de 2019.

Període de Matriculació: del 20 al 26 de juny del 2019.

La no formalització de la matrícula dins d’aquest termini comporta la pèrdua dels drets sobre la plaça adjudicada.

DOCUMENTS que s’han de presentar amb la sol·licitud de Preinscripció (que serà única i que us facilitarà el centre).

1. Original i fotocòpia del llibre de Família -o altres documents relatius a la filiació-.
  2. Original i fotocòpia del DNI / NIE del nen/a preinscrit, en cas que el tingui.
  3. Original i fotocòpia del DNI / NIE del pare i mare o dels tutors legals.
  4. Original i fotocòpia del Carnet de Vacunacions actualitzat o certificat mèdic oficial equivalent.
  5. Original i fotocòpia de la Targeta Sanitària de l’alumne/a, TIS.
  6. Certificat municipal de convivència.
  7. 1 Fotografia actual mida carnet.
  8. Original i fotocòpia carnet de família nombrosa o família monoparental, si s’al·lega una d’aquestes condicions.

Per fer la preinscripció caldrà sol·licitar cita prèvia al telèfon del centre 972630079 o bé per correu electrònic  b7000998@xtec.cat

Atentament,

Escola El Rodonell