Entrega del Premi Participa

Ahir va tenir lloc l’acte d’entrega del Premi Participa 2019, concedit pel Departament d’Acció Exterior, Relacions Institucionals i Transparència. Amb el projecte Comissió de Delegats del curs 18-19, la nostra escola ha estat premiada. Les dues activitats principals d’aquest projecte van ser la Diada de la Gent Gran i la Marxa Solidària. A l’acte hi van assistir els alumnes i familiars, les autoritats de Corçà, el senyor Martí Fonalleras (Director Territorial d’Educació de Girona) i els senyor Jordi Foz (secretari de Transparència i Govern Obert). Estem molt contents per haver vist premiada la nostra feina.

GALERIA D’IMATGES