Aturada general

Benvolgudes famílies,
Us informem que demà 3 d’octubre l’Escola El Rodonell de Corçà romandrà tancada. Ens adherim a la jornada d’aturada general.
Quden suspeses totes les activitats previstes.

Manifest
Benvolgudes famílies,
El Claustre de l’Escola El Rodonell us comunica que condemna rotundament la violència i agressivitat utilitzada per l’Estat, a través dels seus cossos policials, contra les persones partidàries de votar de forma democràtica i pacífica en el referèndum del dia 1 d’octubre, sigui quina sigui la posició de cada ciutadà.
Condemnem també les injustificables destrosses realitzades en els diversos locals de votació habilitats, i més especialment a les escoles, instituts i centres educatius a on treballem cada dia.
Des de l’escola sempre hem fomentat l’esperit crític, el diàleg i el respecte. Per tant, coherents amb aquests principis i vista la barbàrie dels cossos policials estatals, hem de respondre-hi tancant l’escola. L’alumnat, la societat, la resta de l’Estat, Europa i el món sencer han de ser testimonis de la nostra indignació davant aquests fets. Hem de fer-nos sentir; sempre farem prevaldre la raó i el respecte per sobre la violència.
Per tot això, decidim sumar-nos a la jornada d’aturada general de demà, dimarts dia 3 d’octubre, convocada a tot el país com a resposta unitària i massiva contra aquests fets. Queden doncs suspeses totes les activitats que s’hi haurien de portar a terme.
Claustre de l’Escola El Rodonell
Dilluns, 2 d’octubre de 2017