Preinscripcions

Els terminis de presentació de sol·licituds previstos són els següents:
  • Del 23 de març al 4 d’abril, per al segon cicle d’educació infantil, educació primària, centres integrats i educació secundària obligatòria.
  • Del 23 de març al 7 d’abril, per als ensenyaments professionals de música i dansa.
  • Del 2 al 12 de maig, per a les llars d’infants.

Calendari Portes Obertes, ed. infantil de 2n cicle (P3, P4 i P5), primària i ESO:

Per més informació podeu consultar a l’IMET:

Calendari preinscripció i matriculació curs 2017-2018

• Segon cicle d’educació infantil, educació primària i educació secundària obligatòria (de P3 a 4t. d’ESO)
    -Publicació de l’oferta inicial—– 20 de març
    -Presentació de les sol·licituds—- del 23 de març al 4 d’abril (es pot presentar documentació fins al dia 7 d’abril de 2017).
    -Publicació llistes amb el barem provisional—- 24 d’abril
    -Reclamacions al barem—- del 25 al 27 d’abril
    -Publicació llistes un cop resoltes reclamacions—– 3 de maig
    -Sorteig desempat—- 4 de maig (a les 11 h als Serveis Centrals del Departament d’Ensenyament)
    -Publicació llista ordenada definitiva—- 8 de maig
    -Publicació de l’oferta final—- 30 de maig
    -Publicació d’alumnat admès i, si s’escau llista d’espera—- 2 de juny
    -Període de matriculació  (infantil, primària i 1r. ESO)—- del 12 al 16 de juny
    -Període de matriculació o confirmació plaça (2n, 3r, i 4t. ESO)—- Del 26 al 30 de juny
  • Llocs on es pot presentar la sol·licitud:
  • al centre demanat en primer lloc (consulteu horaris en cada centre)
  • a l’Oficina Municipal d’Escolarització (OME) (c. Unió, 81-87) als matins de dilluns a divendres, de 9 a les 13.30 hores i a les tardes de dimarts i dijous de 16 a 18 hores.

Documents que cal presentar en fer la preinscripció:
En tots els casos:
1. La sol·licitud de preinscripció, que us facilitaran gratuïtament a qualsevol centre docent, a l’Oficina Municipal d’Escolarització o a Internet. Cal presentar una única sol·licitud al centre demanat en primer lloc o a l’OME.
2. Original i fotocòpia del llibre de família o documents relatius a la filiació. Si està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Dep. de Treball, Afers Socials i Famílies.
3. Original i fotocòpia del DNI de la persona sol·licitant (pare, mare o tutor/a o guardador/a de fet) o, si es tracta de persones estrangeres, de la targeta de residència on consta el NIE o del passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.
4. Original i fotocòpia del DNI de l’alumne o l’alumna en cas que sigui major de 14 anys o tingui DNI tot i ésser menor de 14 anys.
5. Original i fotocòpia de la TSI (targeta sanitària individual) del nen/a, si en disposa.

per a més informació us podeu descarregar aquest document:

Informació preinscripcions