Xerrada sobre fotoperiodisme pels alumnes del Cicle Superior

El dimecres 25 de gener en Marc Vidal, de l’Associació de fotoperiodistes de Barcelona, va fer una xerrada a l’alumnat de 5è i 6è sobre un conflicte d’actualitat, la guerra de Síria. No es va centrar però només en aquest conflicte, sinó que va fer un repàs per diverses situacions viscudes al llarg de la seva trajectòria com a fotoperiodista, entre altres la situació a les faveles de Río de Janeiro, el conflicte del Sàhara Occidental i la guerra de Bòsnia-Herzegovina.

Amb les seves explicacions va apropar els alumnes a la problemàtica dels refugiats, aprofitant per a fer un repàs als diversos conflictes armats que hi ha al món i els fets que els provoquen.

Tota la xerrada va comptar amb suport gràfic i un cop finalitzada els nens i nenes van poder fer preguntes, comentaris i reflexions sobre el que havien pogut veure i/o escoltar.

eva eva1 eva2