El Margalló participa en l’acte de signatura del compromís amb l’Agenda 21 d’aquest curs

Els alumnes de 5è i 6è de l’escola han participat en l’acte de signatura del compromís amb l’Agenda 21 Escolar, organitzat per la regidoria de Medi Ambient de l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú. L’Agenda 21 Escolar és un programa pensat per facilitar la implicació dels centres educatius en l’ambiciós projecte planetari d’imaginar i construir un món millor i més sostenible, començant per la intervenció en l’entorn més immediat.

I aquest ha estat el text que han llegit els ecodelegats de l’escola en l’acte de signatura:

“Hola, bon dia! Som els representants de 5è i 6è de l’escola El Margalló.

El curs passat vam crear els Ecodelegats i vam començar a treballar. Vam fer una campanya per crear el nostre personatge que es diu: ECOTOT.

També vam fer memòria de totes les accions que teniem en marxa a la nostra escola.

Aquest any ens comprometem: a posar en valor les campanyes ja començades i donar una importància major a la campanya, “NO M’ARRUGUIS, SI-US-PLAU”, que consisteix en no arrugar el paper de rebuig o de segona mà i també continuarem fent créixer el bosc comestible, fent que cada any els alumnes nous de P3 plantin un arbre nou.”