UN ANY MÉS EL CARNAVAL TORNA A SER AQUÍ I LA TRADICIÓ ES TORNA A REPETIR!

Seguint la tradició les noies i nois de sisè havien preparat un magnífic espectacle que volien compartir amb la resta de companys de l’escola i tothom que hi volgués participar. Això s’hauria d’haver fet el divendres 24 de febrer, però el temps ens va jugar una mala passada i la pluja ens obligà  a traslladar la festa al dimecres 1 de març. Malgrat tot, es va poder representar per les famílies dels alumnes de 6è.  al Pavelló Esportiu de la Collada.

Per sort el dia 1 de març va ser un dia assolellat i es va poder celebrar per fi el tradicional i únic Carnaval Margalloní. Després de l’actuació dels nois i noies de sisè i de la lectura del Sermó per part del Carnestoltes, es van posar les llaçades a les diferents banderes i tota l’escola va poder participar activament en la Guerra de Confetti.

Així que a pesar de tot els entrebancs que vam tenir, al final tothom va poder gaudir de la festa.

Classe de sisè

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *