La taula de llum com a recurs educatiu

Aquest trimestre hem introduït la taula de llum com un recurs educatiu més a Educació Infantil i a la USEE d’A3 amb la intenció que altres grups de l’escola l’utilitzin properament.

La taula de llum és un objecte molt útil per fer aprenentatges i gaudir d’una manera diferent de dibuixar, escriure o comptar. Ens permet experimentar amb la llum, interactuar amb objectes opacs, translúcids i transparents; jugar, fer ombres, pintar amb pintures, treballar amb sorra o fer-hi dibuixos. La taula de llum té moltes possibilitats i, sobretot, és un recurs motivador que permet treballar la creativitat dels alumnes.