Som centre GEP

Abril 2021

Geometry lessons in GEP.

Ja hem dut a terme les seqüències didàctiques entorn la geometria contemplades al Pla d’acció del programa GEP.

A cinquè hem estudiat la geometria plana amb la unitat “All around geometry”

i a sisè la geometria en tres dimensions amb la proposta “Around the world in 8 buildings”.

A partir d’activitats motivadores i manipulatives, l’alumnat ha pogut descobrir els aspectes més importants d’aquesta dimensió matemàtica.

Veure més fotografies

Febrer 2021

Ja estem al tercer curs del programa GEP (Generació Plurilingüe). Després de fer la formació del professorat responsable del programa durant dos cursos i de dissenyar el nostre Pla d’Acció que defineix els objectius principals a aconseguir, ens trobem al tercer curs del programa. Durant aquest curs portarem a terme les unitats de programació de geometria a 5è i 6è, ja dissenyades durant els cursos anteriors. Ampliem també la geometria en anglès al nivell de 4t, on a partir d’un repte els infants hauran d’utilitzar la geometria per intentar resoldre’l. L’alumnat de 6è farà també el PBL (Project Based Learning) “Music Styles” a l’àrea de música.

Posem en marxa també l'”Èxit ticket”. Les mestres presenten unes targetes elaborades pel grup de treball GEP amb vocabulari relacionat amb els projectes. Els infants han de memoritzar el vocabulari i comunicar-lo a la mestra. Una manera d’aprendre paraules noves i ampliar el vocabulari.

Juny 2020

Hem finalitzat la formació del segon any de GEP. En aquest enllaç podreu veure la programació realitzada amb les activitats planificades.

Octubre 2019

Engeguem el segon curs de participació al programa GEP. Durant aquest curs portarem a terme els objectius plantejats al Pla d’acció que vam dissenyar el curs passat. Tornarem a aplicar la programació de geometria als cursos de 5è que tan bona acollida va tenir pels alumnes el curs passat. Elaborarem una programació de geometria de tres dimensions per desenvolupar-la a 6è i també dissenyarem la programació d’un projecte entorn els estils musicals que es portarà a terme a 6è.

Continuem assistint al curs GEP que ens ofereix el Departament d’Educació juntament amb les altres escoles i instituts que participen al programa. Aquest assessorament és clau per a l’aplicació del programa.

Esperem aprendre molt tots!

Maig 2019

Ja hem finalitzat la formació del primer any. En aquest enllaç podeu veure les activitats realitzades, vídeos, fotos…

Novembre 2018

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Trobada pedagògica de GEP1. Al Caixa Fòrum. El 25 de setembre 2018.

El Departament d’Ensenyament impulsa el programa d’innovació pedagògica GEP: GENERACIÓ PLURILINGÜE – Aprendre llengües estrangeres a través de les matèries.

La nostra escola s’incorpora aquest curs al programa que té una durada de tres cursos escolars (2018 – 2021)

L’objectiu general del programa és augmentar la competència comunicativa de l’alumnat en les llengües estrangeres curriculars incrementant el grau d’exposició a aquestes llengües.

Es pretén promoure un aprenentatge actiu i significatiu, basat en el treball cooperatiu i per projectes i que fomenti el

treball autònom.

Aquest primer any a l’escola hem format un grup impulsor de mestres format per membres de l’equip directiu, coordinadores de cicle, mestres de llengua anglesa i mestres que rebran formació (sobre metodologia AICLE). Aquest grup farà el seguiment del projecte i guiarà el seu desenvolupament.

La metodologia AICLE (aprenentatge integrat de contingut el llengua estrangera) es basa en l’ensenyament d’alguns continguts en llengua estrangera amb un doble objectiu: l’aprenentatge de continguts i l’adquisició simultània d’una llengua estrangera.

Per a més informació, podeu consultar la web del Departament d’Ensenyament.