COMUNICACIONS Escola- Família amb Dinantia app

Famílies, us recordem que continuem  fent ús de l’app que ens permet estar en contacte amb vosaltres de manera més dinàmicà i àgil.

Per instal·lar l’aplicació haureu d’anar al Play Store, en el cas que el sistema operatiu del vostre dispositiu sigui Android, o bé a l’Apple Store, en el cas de que el vostre dispositiu sigui iOS.

1- Des del vostre telèfon mòbil heu d’instal·lar l’app Dinantia, ja sigui de l’Apple Store o des de Google Play.
2- Un cop instal·lada, heu d’inscriure-us escrivint el mateix correu electrònic que haureu informat a l’escola prèviament.
3- Un cop inscrits, rebreu un email automatitzat a partir del qual haureu de confirmar la vostra inscripció a DINANTIA.
4- A partir d’aquest moment, ja podreu accedir a l’aplicació i podreu rebre missatges de l’escola.

Trobareu més informació a http://www.dinantia.com/ca/

Si teniu algun dubte o problema, podeu adreçar-vos al mail de l’escola e3011194@xtec.cat o bé al telèfon de l’escola: 977657190.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *