NOTIFICACIÓ: Confirmació de plaça i actualització de dades del seu fill/a. (RESPECTEM DATES, SI US PLAU)

CONFIRMACIÓ DE PLAÇA – ALUMNES ACTUALS

Els informem que poden passar per secretaria per tal de formalitzar la CONFIRMACIÓ DE PLAÇA I ACTUALITZACIÓ DE DADES pel curs 2018/2019,  els dies que a continuació els detallem:

(NO ABANS DE LES DATES PREVISTES!!!)

CURS ACTUAL: DIA
4t i 5è 28 de maig
2n i 3r 29 de maig
P5 i 1r 30 de maig
P3 i P4 31 de maig

Els recomanem respectar el següent horari:

Matí: de 9h a  13h.

Tarda: de 15 a 16:30h

Observació: Les famílies amb germans poden aprofitar per a emplenar els fulls el mateix dia.

És important formalitzar el document ja que, segons estableix la resolució EDU/349/2008, es considera que l’alumnat que no confirmi la seva continuïtat RENUNCIA a continuar escolaritzat en el centre, per la qual cosa, aquesta plaça passarà a estar disponible per un/a altre/a alumne/a

Recordem que els alumnes que no confirmin la plaça també  han de passar  per secretaria del centre a signar el document de No confirmació.