Actualització aula TAC

Benvolgudes famílies,

Aquest curs, gràcies a la subvenció anual que l’ajuntament atorga a l’AMPA, hem pogut renovar tots els ordinadors de l’aula TAC. Finalment l’alumnat pot gaudir d’un maquinari en condicions, cosa que ens ha anat molt bé per poder tirar endavant el projecte iniciat a Cicle Superior amb el Science Bits. També la resta de l’alumnat gaudeix d’uns ordinadors més ràpids i amb una millor connectivitat.

Amb aquestes línies volem agrair les gestions realitzades per l’AMPA i l’aportació de l’ens municipal.

L’escola

LA MEVA SALUT

Benvolgudes famílies, a la següent entrada trobareu informació per agilitzar els tràmits amb el sistema de salut de Catalunya.
Degut als temps que corren, pensem que pot ser útil per a tots.
Feu-li una ullada!
La Meva Salut és un espai personal de salut digital que permet a la ciutadania de… Llegeix més»

Llibres per llegir per Sant Jordi

Salutacions cordials famílies, desitgem que esteu bé de salut, vosaltres i tots els vostres. Avui diada de Sant Jordi us fem arribar dos recomanacions de lectura:

El Tamarro (pels més petits)

La pedra verda (pels més grans)

Esperem els gaudiu i passeu una diada de Sant Jordi el millor possible. Us animem alhora, a confegir una rosa amb materials que tingueu a casa per la gent que estimeu i la hi feu arribar de manera virtual si no la teniu a prop. A la xarxa hi ha moltes propostes.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració i bona Diada de Sant Jordi

Preinscripció 20/21

Benvolgudes famílies, el Departament ha informat que queda ajornat el procés de preinscripció.
Així mateix, les jornades de portes obertes previstes pel 23 i 31 de març queden suspeses.
Us mantindrem informats a mesura que tinguem noves dades sobre aquest procés.