Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició a 07/06/2021

Benvolgudes famílies,

En el següent enllaç teniu el llistat d’alumnes asssignats al nostre centre.

Alhora us recordem que:

Tal i com estableix la Resolució que regula el procés de preinscripció i matrícula, les famílies disposen de tres dies, a comptar des de l’endemà de la publicació dels llistats, per presentar davant de la Comissió de Garanties d’Admissió, si escau, les reclamacions a aquestes llistes.

Les reclamacions hauran de ser presentades en format paper  al Registre dels Serveis Territorials d’Educació els dies 8, 9 i 10 de juny, de 9 a 14 hores (no caldrà cita prèvia) bé al CENTRE EDUCATIU on vau fer la preinscripció.

En aquest enllaç trobareu també el formulari per a fer la reclamació.
Escola El Cucurull

UN PETIT GEST, UNA GRAN NOTÍCIA!

Hola famílies! Us volem transmetre aquesta gran notícia! Entre el gran equip que formem, l’escola-famílies-alumnes hem aconseguit recollir 308 capses de tiretes solidàries per a l’hospital Vall d’Hebron de Barcelona. Un cop més, donem les gràcies per la gran participació i per fer-ho possible.

ELS CONTES A INFANTIL

Els contes són una eina imprescindible a qualsevol etapa educativa, per aquest motiu són fonamentals dins l’Educació Infantil.
Treballar la socialització, valors, hàbits… a través d’històries i personatges, els ajuda a conèixer models a seguir, així com fomentar l’hàbit lector.
Els infants gaudeixen molt d’aquestes activitats: mirant,… Llegeix més»

Actualització aula TAC

Benvolgudes famílies,

Aquest curs, gràcies a la subvenció anual que l’ajuntament atorga a l’AMPA, hem pogut renovar tots els ordinadors de l’aula TAC. Finalment l’alumnat pot gaudir d’un maquinari en condicions, cosa que ens ha anat molt bé per poder tirar endavant el projecte iniciat a Cicle Superior amb el Science Bits. També la resta de l’alumnat gaudeix d’uns ordinadors més ràpids i amb una millor connectivitat.

Amb aquestes línies volem agrair les gestions realitzades per l’AMPA i l’aportació de l’ens municipal.

L’escola

LA MEVA SALUT

Benvolgudes famílies, a la següent entrada trobareu informació per agilitzar els tràmits amb el sistema de salut de Catalunya.
Degut als temps que corren, pensem que pot ser útil per a tots.
Feu-li una ullada!
La Meva Salut és un espai personal de salut digital que permet a la ciutadania de… Llegeix més»