Els nostres ex-alumnes reparteixen premis a la Setmana del Llibre en Català

Aquesta setmana es celebra la SETMANA DEL LLIBRE EN CATALÀ. Si podeu escapar-vos-hi no us ho penseu. Està oberta fins diumenge al Moll de la Fusta de Barcelona.

Nosaltres ja hi vam anar dilluns passat perquè teníem “feina” a fer. Resulta que dos dels nostres ex-alumnes de la classe de Pigtown (6è 20-21) havien de fer entrega d’un premi, el premi Atrapallibres, en la categoria (11-12 anys), a l’escriptora Gisela Pou pel seu llibre “Palmira i l’efecte crisàlide” (Edebé edicions). Com alguns recordareu -ho vam explicar aquí– les restriccions de la covid van impedir donar el premi presencialment i vam haver-ho de fer a través d’una pantalla. Ara que la situació era més favorable, l’Èlia i el Fèlix, els nostres representants, van viatjar fins a la Setmana del Llibre a Barcelona acompanyats de les respectives famílies per poder donar el premi en mà.

La casualitat -o el destí- va fer que no en repartissin un sinó dos, de premis. Resulta que els encarregats d’entregar el premi “Protagonista Jove” (categoria 13-14 anys) no es van presentar. I ja ens veus l’Èlia i el Fèlix repartint-se la feina. El Fèlix va donar el premi a Gisela Pou i l’Èlia a David Nel·lo, traductor de l’obra guanyadora al Premi Protagonista Jove: “La guerra dels botons” d’Avi (Ed. Bambú).

En fi que va ser un no parar.  Les famílies cofoies i l’escola també perquè per dos cops van dir: “entregarà el premi …. de l’escola El Castellot de Castellví de la Marca”. En fi, que va ser una tarda bonica. I la vam rematar donant una volteta pels estands de les diferents editorials i firant-nos una miqueta que, quan hi ha llibres davant… un no sap parar de comprar!

Encara hi sou a temps! A més fan un munt d’activitats, presentacions… i estareu fresquets a la vora del mar!

Gràcies, Èlia i Fèlix! I gràcies a les vostres famílies per col·laborar-hi!!