E+ KA1: CAAC 2018-19

El nostre primer projecte Erasmus+ KA1

Cooperar per aprendre i aprendre per a cooperar en el s.XXI

L’escola El Castellot ha participat durant el curs 2018-2019 en un projecte pertanyent a l’acció clau 1 (mobilitat dels individus per raons d’aprenentatge). Aquesta acció dóna suport als projectes de mobilitat en el camp d’educació formació i joventut (formació contínua, observació de bones pràctiques i intercanvis per a formació i ensenyament). L’escola, partint de les seves necessitats de formació i la seva visió de futur, va elaborar un projecte d’un any de durada (iniciat l’1 de juliol de 2018 fins el 31 d’agost de 2019).

El projecte “Cooperar per aprendre i aprendre per a cooperar en el s. XXI” és per a tota la comunitat educativa. Creiem que és important aplicar noves metodologies com la del treball cooperatiu en les diferents àrees d’aprenentatge per assolir l’èxit educatiu.

Aquest projecte ha estat seleccionat i subvencionat pel Servei Espanyol per a la Internacionalització de l’Educació (SEPIE) actuant per delegació de la Comissió Europea.

Durant el mes de juliol 4 mestres de l’escola van realitzar una experiència de “job shadowing” (observació de bones pràctiques) en una escola de la ciutat de Norwich a Anglaterra (Catton grove primary school).

En aquest web hem compartit com va sorgir el nostre projecte, les seves diferents fases i la seva difusió més enllà de la comunitat educativa: