Instal·lacions

L’escola és construïda en un edifici de quatre plantes.

A la planta principal, disposem d’espais variats com el menjador, diferents despatxos i la pared verda vertical.

També hi ha un gimàs on es realitza les sessions d’Educació Física, psicomotricitat i extraescolars.

En la primera planta, hi trobem la sala de música, una sala de reunions, sala d’ordinadors-mediateca i els vestuaris.

A continuació, a la següent planta trobem les aules d’Infantil, que han estat actualitzades recentment, i el sorral.

També hi ha altres espais com el laborati i la sala de cultura visual.

A la tercera planta trobem les aules de Primària i unes sales polivalents (una d’elles per fer algunes sessions d’anglès). Les aules de Primària es van actualitzant de mica en mica.

A la nostra escola disposem d’un pati nou, a partir d’un projecte realitzat per tota la comunitat escolar.