MATRICULACIÓ ALUMNES DE P3

Primer de tot volem donar-vos la BENVINGUDA a la nostra escola !!!

Formalitzar la matrícula

Cal que ens empleneu i signeu la documentació (formularis, fitxes i autoritzacions, carta de compromís…) que us donarem dins d’una carpeta. Heu de passar a buscar-la per la consergeria de l’escola. Si no podeu venir autoritzeu a algú de la vostra confiança.

Haureu de preveure des de  casa:

– Un parell de fotos de mida carnet del vostre fill/a.

–  Fotocòpia de: la targeta de vacunació; targeta sanitària; DNI-NIE-Passaport de l’altre membre de la parella si en sou dos i no ho heu lliurat a la preinscripció, o d’aquelles famílies que no vàreu fer preinscripció al nostre centre.

– Si és el vostre cas la documentació legal referida al menor en cas de separació de la parella.

DNI-NIE-Passaport del nen/a si li heu fet recentment.

14 de juliol a les 17h

Us esperem a l’escola per a què ens retorneu la
documentació per tal que la nostra administrativa pugui
formalitzar la matrícula del vostre infant. A continuació la
Direcció del Centre conjuntament amb l’equip d’Educació
Infantil us convidarem a:

La reunió de famílies de P3 del curs 20-21 per compartir amb totes vosaltres com serà l’inici del curs al setembre, dubtes, neguits,  preguntes… i sobretot que ens puguem conèixer personalment. És important que a aquesta reunió no hi falteu per això us convoquem una tarda i si és possible us demanem que assistiu sense nens/es atès que el format de trobada està pensat per als adults.

Es podrà fer               presencialment

El dia de la trobada assistiu al centre amb mascareta, mantenint la distància de seguretat. Disposarem de gel hidroalcohòlic.

Situacions especials

Si teniu alguna dificultat en seguir el que us proposem us demanem que ens escriviu a l’adreça de correu electrònic  a8044201@xtec.cat  i us contactarem el més aviat possible.

Rebeu totes una forta abraçada de tota la família DOVELLA!!!!

Equip de mestres, AFA Associació de famílies i Equip de migdia