COMUNICAT SOBRE LES PORTES OBERTES  DEL CURS 2021-2022

Benvolgudes famílies,

Ja tenim aquí la informació de les portes obertes de l’escola Dovella!

Aquest any el format serà ben diferent donades les circumstàncies sanitàries, però esperem podervos acollir amb tot el caliu que mereixeu. Us expliquem breument com ho farem:

Properament penjarem vídeos de l’escola per explicarvos qui som i com treballem a l’escola Dovella, i el 6 de març obrirem les portes a totes aquelles famílies que vulgueu visitar presencialment l’espai per podervos atendre més personalitzadament i perquè pugueu fernos les consultes, dubtes o neguits que tingueu.

Per tal de poder seguir les mesures higièniques i atendreus amb la màxima seguretat que la situació sanitària requereix us farem visites guiades per l’escola en grups de màxim 10 persones d’una duració de 10 minuts i després tindreu una estona a l’aire lliure on hi haurà membres de l’equip docent i de famílies de l’escola que podran resoldreus els dubtes que tingueu.

Per tal de poder organitzar aquests grups us demanem si us plau que us apunteu en aquest formulari.

De moment us oferim de 10:00 a 13:30 i de 16 a 18:30, anirem tancant els grups a mida que us aneu apuntant, i si veiem que amb els horaris que tenim no podem arribar a atendreus a tots i totes no patiu que obrirem hores el divendres 5 o el dilluns 7, ambdós a la tarda.

Sabem que és una decisió important i que la majoria de vosaltres us agrada venir en parella a aquestes sessions. En aquest cas us demanem que en la mesura del possible aquell dia vingui només un membre ( si més no a la visita a l’interior del centre ) i si després de conèixer-nos seguiu interessades, ens truqueu i mirarem la manera de fer-vos una altra visita ràpida pels espais de l’escola. El que sí que us demanem és que no vingueu amb infants, la lògistica no ens ho permet.

Us agraïm d’avançat que ens ajudeu a mantenir al màxim les mesures sanitàries!

Aquells que vulgueu contactar amb l’escola a través del telèfon o el mail ho podeu fer a través de:

Telèfon: 93 4569020

Mail: a8044201@xtec.cat