Matícula nous alumnes

Benvolgudes famílies,
Avui ha sortit publicada la llista d’alumnes admesos a l’escola, i s’inicia, per tant, el procés de matriculació.
Us adjuntem una infografia on s’especifiquen els passos a seguir per formalitzar la matrícula del vostre fill/a. Heu de descarregar, omplir, signar i  enviar, abans del dimecres dia 15 de juliol, els documents que hi trobareu (fitxa de dades bàsiques, fitxa mèdica, i autoritzacions).
En cas que no pugueu enviar els documents per correu electrònic, podeu passar per l’escola qualsevol dia de 9 a 1.
Restem a la vostra disposició per resoldre qualsevol dubte al telèfon 938305377, al correu electrònic doctorferrer@doctorferrer.cat o presencialment, a la secretaria del centre, en horari de matí.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *