Beques i ajuts

• Ajuts per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu

S’ha obert el termini per sol·licitar les BEQUES destinades als alumnes que presenten una necessitat específica de suport educatiu derivada d’una  discapacitat o trastorn greu de la conducta que reben algun suport privat extern a l’escola.

Les sol·licituds s’han d’emplenar telemàticament, seguint aquest enllaç. És necessari que prèviament us hagueu registrat i confirmeu el registre a través del correu electrònic que rebreu.

– Si la persona sol·licitant disposa de signatura electrònica, pot completar tot el procés, seguint les indicacions del programa.

– Si la persona sol·licitant no disposa de signatura electrònica, un cop emplenada la sol·licitud telemàtica, ha d’imprimir-la, signar-la i presentar-la a l’escola juntament amb la documentació.

Com cada curs, des de l’escola us ajudarem, si us cal, a fer el tràmit. Aquest curs, però, cal CITA PRÈVIA, trucant al telèfon 938305377.

Cal presentar la sol·licitud abans del dia 28 de setembre.

• Ajuts per a material i llibres de text

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *