“Tots junts” esportiu

Avui, dia 15 de novembre, els nens i nenes de 4t de les tres escoles de Llinars del Vallès han realitzat una activitat esportiva col·laboradora. Com cada any, l’ajuntament del municipi promou el projecte “Tots junts” esportiu i els alumnes del Cicle formatiu d’Animació d’activitats físiques i esportives del Ginebró preparen i organitzen les activitats.

Han estat tot el matí al Pavelló i han participat en 4 estacions diferents: tennis de taula, bàdminton, jocs cooperatius i balls esportius (Zumba).

A l’hora d’esmorzar, han vist una exhibició de tennis de taula entre dos jugadors experts de Ripollet.

Ha estat una jornada molt interessant i s’ho han passat genial.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *