Robotseny 2019

Aquest dissabte els/les alumnes de 6è d’Educació Primària van participar, de nou, al certamen Robotseny en  la Competició de robots i a la Fira Científica, on els nostres alumnes van presentar un projecte per a millorar l’eficiència i l’estalvi energètic en els desplaçaments de l’empresa: Instal·lacions elèctriques CAT S.A d’ Hostalric.

El jurat els va felicitar per la qualitat del projecte i els va atorgar els quatre guardons!!

I l’empresa ens ha demanat l’App i el projecte per a veure si se’n poden beneficiar!!!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *