Ampasoft

Benvolgudes famílies,

Des de l’AMPA us volem donar la benvinguda a l’Ampasoft!

Què és Ampasoft? És un programa informàtic per gestionar el dia a dia de la nostra AMPA de manera segura i senzilla. És una eina que facilita molts tràmits i gestions, com ara la inscripció a les activitats extraescolars. L’usuari i la contrasenya permeten consultar i modificar les dades a través de l’ordinador, la tauleta o el mòbil.

Beneficis Ampasoft:

• Gestionar les teves dades personals de manera privada i segura
  • Modificar i complimentar les dades que ara tenim a l’AMPA: domiciliacions bancàries i altres dades personals, com telèfons, nom tutors, afegir altres tutors …
  • Revisar pagament de rebuts (quotes AMPA, extraescolars, Assegurança)
  • Preinscripció a les activitats extraescolars rebent un número de preinscripció que servirà per determinar la prioritat de la inscripció.
  • Comoditat, seguretat i rapidesa en la gestió de les vostres pròpies dades.

Qui s’ha de donar d’alta? Tots els socis de l’AMPA, tots els alumnes d’extraescolars i/o activitats AMPA, així com tots els alumnes adherits al projecte de reutilització. Imprescindible donar-se d’alta abans del 31 de maig del 2019, amb les dades del curs actual.

Com donar-se d’alta? És molt fàcil, només cal seguir les següents instruccions entrant a: https://damiamateu.ampasoft.net

Accedir a : El meu Ampasoft > Alta famílies. Imprescindible omplir totes les dades (incloses bancàries). Totes aquestes dades seran tractades de manera confidencial i segons la nova normativa europea de llei de protecció de dades.

Un cop omplert el formulari d’alta família, en 48h se us generarà un enllaç al vostre compte de correu electrònic dient la creació d’usuari, a on podreu generar una contrasenya per iniciar a l’AMPASoft. Aquest enllaç només serà vàlid durant 24 hores! Important 1 formulari per família que haurà d’incloure tots els nens escolaritzats al Damià Mateu, és a dir els germans.

Totes aquelles famílies que així ho desitgin, podran donar-se d’alta directament des de la Secretaria AMPA. Si necessiteu més informació sobre Ampasoft, contacteu-nos via correu electrònic (ampadamiamateu@hotmail.com) i us enviarem un manual d’usuari.

Gràcies per la confiança i esperem us sigui d’utilitat.

AMPA Damià Mateu