Fem pati.

Els diumenges les famílies del Damià treballen a l’escola! Gràcies!!!

REDUÏM LA FRACTURA DIGITAL A LES ESCOLES

L’escola Damià Mateu s’ha adherit a la xarxa social col·laborativa Labdoo per a reduir la fractura digital a l’escola.
La xarxa Labdoo  és una xarxa social col·laborativa i humanitària a escala mundial dissenyada per reduir la fractura digital a la societat. La iniciativa recupera ordinadors portàtils… Llegeix més»

Educació emocional

Ja fa uns dies que dediquem una sessió setmanal a treballar de manera explícita l’educació emocional.
Aquestes primeres sessions ens hem centrat en la consciència emocional. A través d’imatges, situacions i músiques diverses hem après a identificar diferents tipus d’emocions.… Llegeix més»

Art efímer

L’altre dia a classe, vam descobrir que hi ha un tipus d’art que no perdura en el temps. Aquest s’anomena Art efímer.
Més concretament, vam veure exemples d’Art natura. Es tracta de composicions artístiques realitzades amb elements de la natura, com per exemple fulles, branques, pedres…… Llegeix més»

Passejada pel Camí Ral.

Els nens i nenes de 3r i 4t han fet una passejada pel Camí Ral.

La nostra Castanyada

Aquest divendres hem celebrat la Castanyada d’una manera diferent a la d’altres anys.
Hem vingut a l’escola vestits de castanyers i castanyeres i hem interpretat la cançó “La rumba de les castanyes” del grup Pot Petit.… Llegeix més»