Projecte de 3r: ANIMALS VERTEBRATS

Durant aquest 3r trimestre els/les alumnes de 3r han fet el projecte de medi: Els animals Vertebrats i han après un munt de coses sobre la metamorfosi de les granotes i sobre les característiques dels diferents grups d’animals vertebrats.

Aquí podeu veure’n un tastet!!!

COLÒNIES

28/5/2018

Ja han arribat i estan molt il·lusionats!

Ara aniran a les habitacions i començaran l’aventura!

Després de sopar van anar a la platja a fer un joc de nit.

29/5/2018

Ja han esmorzat i agafat forces per  gaudir de totes a les activitats que faran avui.

Ahir  no van poder fer “Kayak” i “Paddlesurf” perquè la mar estava molt moguda, però ho faran avui!!!

A la tarda Piscina.

30/05/2018

Avui arriba el final de l’aventura.

Segur que se’ls hi ha fet molt curta i s’ho han passat genial!!!!

La Direcció

Certàmens 2017-18

Avui a l’escola la Janna i l’ Aina ens han llegit a tots el seu poema i també en Genís Moragas i la Júlia Carballo, que van participar al certamen de Lectura en Veu Alta, ens han llegit els seus textos.

Enhorabona!!! i no oblideu: llegir i escriure us farà més savis!!!

Jocs Florals 17/18

Divendres 4 de maig va tenir lloc l’acte dels Jocs Florals de Catalunya al Tecnocampus de Mataró.

La Janna Tarrats i Barrufet de 6è d’ Educació Primària i l’Aina Rodríguez i Maza de 2n  d’ Educació Primària van ser preseleccionades.

Enguany han participat més de 7000 alumnes de tot Catalunya!

La nostra alumna Aina Ramírez va ser la guanyadora en la seva categoria i passa a la final de Catalunya!!!

Moltes felicitats!!!!