Decoració Nadalenca!

Enguany hem decorat l’escola amb totes les paletes de pintor que han fet els/les nostres alumnes!

Totes són originals i molt creatives!

Sou uns/unes artistes!!!

BERENAR DE LA TARDOR

Aquí teniu una petita mostra de les activitats que vam fer pel Berenar de la Tardor. Els Van Gogh s’ho van passar molt bé i ens va quedar un berenar molt bo.

Berenar de Tardor 17-18

Un any més el Berenar de Tardor de l’escola, ha estat tot un èxit!

El tema del nostre projecte: ” Pintors i pintores” no era gens fàcil, però amb l’enginy de les mares, pares, avis, àvies i germans del nostres alumnes, han preparat uns berenars fabulosos i molt bons!

Ho repetirem!!!

Acte Padrins i Fillols 2017-18

Hem inaugurat el projecte de Padrins/es i Fillols/es d’aquest curs 2017-18!

Els/les alumnes de P5 seran els fillols/es dels alumnes de 5è, i els/les alumnes de 1r seran els fillols/es dels alumnes de 4t.

Aquest projecte és molt enriquidor pels més petits, perquè milloren la lectura, i a la vegada, també ho és pels més grans perquè els motiva i fa responsables.

Visca la lectura!!!!

VISITA A LA BIBLIOTECA MUNICIPAL

El passat divendres 29 de setembre la classe de 6è vam visitar la biblioteca municipal de Llinars del Vallès. Ens van explicar com estan organitzats els materials a la sala d’infantil i vam poder gaudir una estona mirant llibres. Finalment, vam agafar en prèstec alguns… Llegeix més»

DONANT COLOR AL PATI DE L’ESCOLA!

Aquest dissabte famílies del Damià Mateu van pintar la paret pel rocòdrom, les columnes d’infantil i un parell de xarranques.

Estem molt orgullosos de tenir famílies tan implicades i us animem a participar-hi!!

HA QUEDAT XULÍSSIM!!!

La direcció

Comunicat del Plenari de direccions

LA MAJORIA DEL CLAUSTRE DE L’ESCOLA DAMIÀ MATEU S’ADHEREIX AL COMUNICAT DEL PLENARI DE LES DIRECCIONS DE LES ESCOLES DEL MARESME-VALLÈS ORIENTAL.

COMUNICAT DEL PLENARI DE LES DIRECCIONS DE LES ESCOLES DEL MARESME VALLÈS ORIENTAL REUNITS A MATARÓ A DIA 21 DE SETEMBRE DE 2017 DAVANT DELS GREUS ESDEVENIMENTS QUE ESTAN TENINT LLOC A CATALUNYA

Les darreres hores i dies hem vist com han estat vulnerats els nostres drets fonamentals.

Hem vist com les forces i cossos de seguretat de l’Estat irrompien en impremtes, regiraven la nostra correspondència, intimidaven els diaris, assaltaven les Conselleries i detenien treballadors i representants públics.

Hem vist com la llibertat d’expressió, el dret a decidir, el dret a pensar i el dret a ser lliure s’han anat coartant i esmicolant davant nostre.

Per tot això, les direccions d’escoles del Maresme-Vallès Oriental volem manifestar la nostra indignació i rebuig absolut a la situació que estem vivint. La nostra tasca ens implica en la formació de ciutadania crítica i proactiva fonamentada en els valors democràtics del respecte, l’entesa, el diàleg i la llibertat.

No podem restar en silenci i mantenir-nos al marge i denunciem la deriva autoritària del govern central i fem la petició de retorn al diàleg i al respecte dels drets fonamentals.

Per tot plegat volem manifestar el nostre suport al Govern i representants de les Institucions catalanes, al Departament d’Ensenyament i a tota aquella gent que treballa per garantir tots aquells drets que ara estan fortament amenaçats.

Només des de la llibertat i el respecte a les persones i a les idees és possible educar els nostres infants i joves per tal que esdevinguin autèntics ciutadans solidaris, respectuosos i compromesos amb els altres.

Reunits a Mataró, 21 de setembre de 2017.

Benvinguts al nou curs!!!

L’escola Damià Mateu un dona la benvinguda a aquest nou curs!!

Enguany el nostre Projecte Transversal gira entorn a pintors i pintores famosos

BENVINGUTS/DES AL CURS 2017-18!!!