Anem a Piera a buscar al tió i a veure façanes modernistes

Hola famílies

Aquest dilluns passat els/les  alumnes i les /els mestres de l’escola vam fer una sortida de l’entorn per Piera. Els més petits (cicle infantil i inicial) vam anar a buscar els tions a la font del Prat. Estaven ben amagadets però els vam poder trobar i ja els tenim a l’escola.

Els més grans (cicle mitjà i superior) van fer una gincana per grups amb un joc que consistia en buscar les façanes de cases modernistes i noucentistes que hi ha a Piera. El que van poder observar les/els alumnes és que el nostre poble està força ple de cases senyorials amb estils arquitectònics destacables  (neoclàssic, modernista,…).

Fins aviat

1. Chari

Piera te molt per descubrir. Tant de bó aviat tinguem una bona guía de turisme per coneixer veritablament tot el que te.
    I donem la benvinguda al cosí de tió vellet?.
    L’alegria dels nens al trobar-los no te preu.