JORNADA DE TREBALL

El passat dissabte dia 16 de novembre, vam obrir l’escola a totes les famílies que van voler col·laborar en la jornada de treball proposada per l’AMPA. Abans de començar a treballar, vam gaudir d’un bon esmorzar que ens va donar l’energia suficient per a realitzar… Llegeix més»

CASTAHALLOWEEN AL MENJADOR!

Hola famílies us passem un recull d’imatges terrorífiques que em fet avui de l’activitat de castalloween. Els nens i nenes de 5è i 6è, han fet unes grans actuacions com a figurants. Petits i grans em disfrutat de valent en una nova edició del túnel… Llegeix més»

Portes obertes 2018

PORTES OBERTES EN FAMÍLIA.
El proper dia 11 de març a les 10:30 volem donar a conèixer la nostra escola. Per tal motiu hem organitzat la “Jornada de Portes Obertes en família“. En el cartell informatiu es detalla el programa del dia.
Esperem la vostra assistència.
Aquí… Llegeix més»