Projecte Intergeneracional

Durant el curs escolar 2018-2019 la nostra escola va inicirt un Projecte Intergeneracional amb la residència d’avis Inmaculada, de Mollet del Vallès.

Totes les classes d’Educació Primària fan una visita i realitzen una activitat conjunta amb els avis d’aquesta residència. Fent aquest projecte volem treballar diferents valors, ja que aquesta és una experiència molt enriquidora i positiva.

Diversos estudis mostren que les relacions intergeneracionals entre infants/joves i persones grans es millora l’aprenentatge i la motivació dels infants, l’autoestima de les persones grans i la comprensió i el respecte entre les diferents generacions.  També es contribueix a una visibilitat més gran i a generar una imatge positiva de les persones grans en la societat.

Al llarg del curs, els alumnes de l’escola van a realizar activitats conjuntes relacionades amb festes tradicionals com ara la Castanyada,  les nadales, el Carnaval… i altres com cantar diferents cançons, representar una petita obra teatral, jugar amb ells al parxis, dòmino, bingo, oca, cartes…

Qué contents que venen els i les nostres alumnes!