Participem al Projecte Anella!

Benvolgudes famílies,

Al món es generen molts residus: envasos, productes químics, plàstics, paper,vidre, cartró…Tot això contamina el nostre entorn. Per evitar-ho, a l’escola hem creat un Racó Sostenible on recollirem taps, anelles i piles amb l’objectiu principal de reciclar.

A més, durant aquest curs l’escola participa al Projecte Anella, un projecte que intenta mentalitzar a l’alumnat sobre la importància de reciclar. A més, durant el curs aprendrem que reciclar les anelles de plàstic que porten algunes begudes refrescants, és molt important, ja que així podem mantenir net el nostre entorn i no perjudiquem a algunes espècies animals. Ajudeu-nos a reciclar i porteu quantes més anelles, a l’escola, millor!

ANIMEM A TOTHOM A COL·LABORAR  EN LA CURA DEL NOSTRE ENTORN, PERQUÈ… ÉS DE TOTS!