Projecte “El circ”

Aquest any, l’escola “Col·legis Nous”, estem desenvolupant el projecte del Circ. Per aquest motiu, hem decorat l’escola i, a més a més, estem aprenent, coneixent i vivint de primera mà tot el que conmporta aquesta temàtica. Tanmateix, els alumnes del cicle mitjà van visitar el circ i es van convertir en protagonistes del propi circ. També, van poder gaudir d’un meravellós espectacle amb malabars, equilibris, acrobàcies i humor. Finalment, els nens i les nenes de l’escola lluïran per a Carnestoltes disfresses relacionades amb els diversos personatges del circ. D’altra banda, l’alumnat de 3r participa al concurs de l’arròs Montsià per tal de fomentar la importancia que té mantenir una alimentació equilibrada i saludable, així com que coneguin els productes de la nostra terra, com és l’arròs del Delta del Ebre.