Cantada de Nadal

Hola Bon Nadal a tothom!!!!

El dijous 22 de desembre tots els alumnes de l’escola vam realitzar la Cantada de Nadal a l’Esglèsia Sant Vicenç de Mollet. Ara us deixem els vídeos que vam grabar, així tindreu un bonic record.

Esperem que us agradi. A l’escola posem molt esforç i dedicació en crear bons records.

Si voleu veure els vídeos de la cantada només heu de clicar l’enllaç:

I ja per acabar, desitjar-vos un molt bon Nadal!!!!

L’equip de mestres de l’escola Col·legis Nous.

L’Assaig de les Nadales!!!

Aquest matí tot els alumnes del cicle superior de l’escola hem anat a assajar el concert de Nadales d’aquest curs.
Aquesta cantada és una tradició molt important a l’escola. Aquest dia tots els alumnes i totes les families de l’escola compartim una bonica activitat i tots… Llegeix més»

5èA Sortida a Caprabo!!!

El dia 21 de novembre els nens i nenes de cinquè A, vam  anar d’excursió a Caprabo. Allà una nutricionista especialitzada en alimentació saludable va explicar-nos una mica com haviem de fer un menú alhora d’esmorzar,  dinar, berenar i sopar.
Un cop vam repassar la pirámide… Llegeix més»

XXIII CANTADA DE NADAL

L’alumnat de l’escola us convida al concert de Nadal que tindrà lloc el proper dijous dia 22 de desembre a les 10.30 hores del matí a l’Església Parroquial de Mollet del Vallès.

A TENIR EN COMPTE:

• Deixeu entrar primer als nens/es. Els pares i la resta dels familiars entreu un cop estiguin tots asseguts.
  • Respecteu el lloc que teniu assignat (al voltant dels bancs i al fons de l’Esglèsia).
  • Hi haurà un mestre o pare delegat que farà fotos de totes les actuacions. Per tant, es demana que no us poseu al mig per fer fotos o filmar ja que no deixeu veure als nens.
  • Els pares delegats de classe seran els únics amb permís per seure en els bancs amb el grup que acompanyen. Portaran el distintiu “Sóc acompanyant”.
  • Us preguem que no arribeu a l’Església abans de les 9,45 hores per no interrompre el seu funcionament habitual.

US AGRAÏM LA VOSTRA COL·LABORACIÓ.

RECORDEU:

Tal com ja hem fet els darrers anys us demanem que el vostre fill/a vingui vestit amb una camisa o jersei de color blanc i amb uns pantalons o faldilla texans o de color fosc.

El proper dijous 22 de desembre els nens/nens, al migdia, sortiran de l’escola a les 13 hores i els nens/es que es queden al menjador sortiran a les 15 hores.

programa

Bibliopati a la Biblioteca

Avui hem inaugurat un nou espai per al Bibliopati, la biblioteca de l’escola! Ha estat un gran èxit ja que hi ha hagut molt més afluència de nens i nenes.

Mireu quants nens han anat avui a l’hora del pati a la Biblioteca!

20161215_111504-640x480 20161215_111501-640x480

Utilitzem les pissarres digitals!

Fa unes setmanes va venir Vallès Visió a la nostra escola per veure com utilitzem les pissarres digitals.

Actualment, totes les nosaltres classes disposen d’una pissarra digital que utilitzem  diàriament. És una eina molt motivadora de cara als alumnes, ja que ens permet treballar activament.

Les pissarres digitals suposen una porta oberta al món interactiu, que permet utilitzar, a l’aula, material informàtic i didàctic que ha preparat el professor, l’alumne o persones alienes a l’aula. Permet també, accedir a qualsevol tipus d’informació o recurs interactiu de forma immediata, i per tant no és necessàri tenir que desplaçar tot l’alumnat a les aules d’informàtica on la concentració és més difícil ja que cada alumne té un ordinador per ell.

En el següent enllaç podreu veure com treballem i com utilitzem aquesta eina.

Esperem que us agradi!

Pissarres digitals a les aules

Hola,El dimecres passat els nens i nenes de sisè vam anar d’excursió al Museu de la Ciència i la Tècnica de Terrassa. Vam fer la visita al museu i també la visita teatrelitzada “1909. Un passeig per la fàbrica”. Aquí podeu veure algunes de les imatges. Llegeix més»